גולדקנופף לראשי יחי' 360: "נקדם שיתופי פעולה"

    אבי יעקב No Comments on גולדקנופף לראשי יחי' 360: "נקדם שיתופי פעולה"

    שר הבינוי והשיכון נועד עם ראשי 'יחידה 360' במטרה לקדם שיתופי פעולה לטובת הציבור בתחומים הנמצאים תחת אחריות המשרד: "נבחן שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע במסגרת ההיערכות לרעש אדמה"

    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי 'יחידה '360 – מערך הסיוע הלאומי נפגשו השבוע עם יו"ר יהדות התורה שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף בקריית הממשלה בירושלים במטרה לקדם שיתופי פעולה לטובת הציבור בתחומים הנמצאים תחת אחריות המשרד.

    בפתח הישיבה הציג מייסד היחידה חזי שבקס לשר סקירה מקיפה על כלל פעולות הארגון הכוללות טיפול בזירות אסון תוך שמירה והקפדה על כבוד המת, איתור וחיפוש נעדרים, וכן פירט על תהליך הקמת יחידת צוללנים וכלבנים של היחידה. לשר ניתנה סקירה על ההיערכות של הארגון לקיץ הקרוב הכוללת הפעלת קייטנות נופש שיקומיים לילדים ממשפחות נפגעות פעולות איבה.

    השר הרב גולדקנופף הביע התעניינות רבה בפעילות החילוץ וההצלה של מתנדבי היחידה בטורקיה במהלך רעידת האדמה ושיבח את רוח ההתנדבות הישראלית שגרמה לקידוש שם שמים בעולם כולו ותרמה למאמצי ההסברה הלאומיים. "מתנדבי היחידה היו האחרונים לעזוב את זירת האסון מבין המשלחות הבינלאומיות" אמר שבקס, "זאת לבקשת כוחות החילץ הטורקיים".

    שבקס הציע לשר להקים צוותי חשיבה משותפים ל'יחידה 360' ומשרד הבינוי והשיכון בנושא רעידות אדמה וחיזוק מבנים במסגרת אחריות המשרד על הדיור הציבורי, זאת לאור הנסיון הרב של מתנדבי היחידה בתחום ושיתוף הפעולה ההדוק בין מתנדבי היחידה לפיקוד העורף.

    שר הבינוי והשיכון והשר במשרד רה"מ הרב יצחק גולדקנופף: "התפעלתי לשמוע על עבודת הקודש של מתנדבי יחידה 360 בסוגיית כבוד המת, הנושא קרוב לליבי כידוע בהיותי חבר הנהלת חברה קדישא. המתנדבים שמקדישים מזמנם וממרצם לטובת כלל אזרחי ישראל ואף בחו"ל ראויים לכל הערכה. אני מתכוון לבחון את שילובם של מפקדי היחידה בצוותי החשיבה של משרד השיכון בו הם יתרמו מנסיונם הרב בנושא".

    חזי שבקס מייסד יחידה 360 – מערך הסיוע הלאומי: "אנו מודים לשר הבינוי והשיכון הרב גולדקנופף על הנכונות לשיתוף פעולה. השר שמע אותנו ברוב קשב, ואנו מקווים מאוד להוציא לפועל את התכניות לקידום הפעילות יחד עם משרדי הממשלה".



    0 תגובות